Loading...
دانشنامه

جایگاه شغلی و درسی و میزان اشتغال در صنعت ، رشته بهداشت وایمنی مواد غذایی

با سلام

می توانید اطلاعاتی در مورد رشته کارشناسی ارشد بهداشت و ایمنی مواد غذایی زیر مجموعه وزارت بهداشت از لحاظ جایگاه شغلی و درسی و میزان اشتغال آن در صنعت توضیح دهید؟

بازار کار رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی

با سلام و احترام به دوست عزیز

رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی جهت پیشگیری ازعوارض مواد غذایی از جمله غذاهای صنعتی که ازمواد نگهدارنده وکنسرواتیو استفاده میکنند و آثار سوئی برسلامتی افراد داشته ، تدوین شده است.

هدف از این رشته تربیت دانش آموختگانی است که بتوانند با درک ایمنی و بهداشت مواد غذایی زمینه را برای بازرسی و نظارت مواد غذایی فراهم ساخته و در ارتقاء سلامت مواد غذایی موثر باشند.

ویژگی بازار کار بهداشت و ایمنی مواد غذایی دو منظوره بودن آن است زیرا علاوه بر بازار کار صنایع غذایی در زمینه مواد غذایی آماده (انجام پژوهش های مرتبط) نیز کاربرد دارد.

 

تذکر از طرف مدیریت دانشنامه :لطفا از هیچ سایتی مطلبی رو کپی نکنید، بجز در مورادی که از یک رفرنس علمی باشد. سوالاتی که به این صورت پرسیده می‌شود برای این است که کاربرانی که تجربه واقعی دارند پاسخ دهند. لطفا قوانین دانشنامه را رعایت کنید و پاسخ سوالاتی را که خودتان مطالعه کرده‌اید ، یا تجربیات شما است در اختیار دیگران قرار بدهید. اینجا همه تحصیل کرده هستن و جستجوی گوگل ساده‌ترین کاری است که خودشان می‌توانند انجام دهند.
پاسخ باکیفیت و بدون کپی برداری شما باعث احترام به ایجاد کننده سوال ، دانشنامه سازمان ، خودتان و همه‌ی اعضای سازمان خواهد بود. با تشکر


1

می توانید به سازمان مربوطه مراجعه از کارشناسان آن سوال کنید


0

سلام

بنده در رشته ي بهداشت مواد غذايي وزارت علوم تحصيل ميكنم با پايه ي دامپزشكي.اين رشته ها بيشتر در دانشگاه در جهت تدريس و همچنين در شركت هاي دانش بنيان و همچنين در كارهاي دولتي مثل وزارت بهداشت،وزارت جهاد كشاورزي كاربرد دارد


1

در شرکتهای دانش بنیان،کارخانه های موادغذایی و جهاد کشاورزی


1

در شرکتهای دانش بنیان،کارخانه های موادغذایی و جهاد کشاورزی


0

شرکتهای دانش بنیان

 


1

صنایع مواد غذایی


0

سلام

این رشته در سطح جهانی و بین الملل جایگاه کاملا روشن و پایداری داره، اما در صنعت ما برخی صنایع در شرایط اجبار و به دلیل رعایت دستورالعمل ها و استانداردها از اون استفاده می کنند، معمولا بجز در صنعت نفت و گاز، متاسفانه در اغلب صنایع رسیدگی به این رشته در حداقل هست. اما خوشبختانه و با وجود این مسائل هم هنوز جایگاه شغلی خودش رو داره و امیدواریم در آینده نیز بهتر بشه


0

درصنعت بیشتر به صورت Hseاست

یعنی ایمنی بهداشت و محیط زیست 

 


0
برای ارسال پاسخ شوید.